پرش به محتوای اصلی

عنوان خدمات سامانه انتقاد، شکایت و گزارش
آدرس وبگاه http://www.portaltvto.com/shekaiat/pasokhguei_be_shekayat
نام دستگاه اجرایی سازمان آموزش فنی و حرفه ای
نام دستگاه مادر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
نوع خدمت خدمت به شهروندان (G2C)
مخاطبین مخاطبان خدمات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
مدارک لازم تکمیل فرم-تکمیل اطلاعات تماس
قوانین و مقررات بالادستی
هزینه خدمت
شماره حساب (های) بانکی
پرداخت بصورت الکترونیک
مرحله ارائه خدمت الکترونیکی (اینترنتی)

این سامانه جهت ثبت انتقاد، شکایت و یا گزارش ها توسط کلیه مخاطبین خدمات سازمان طراحی شده است. هر فرد پس از تکمیل فرم مربوطه و همچنین اطلاعات تماس خود، با دریافت کد پیگیری منتظر پاسخ خود می ماند. دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مدیریت این سامانه را بر عهده دارد.

بعد از ورود به سامانه یک از بخش های مورد نظر یعنی (1) شکایات، (2) انتقادات و یا (3) گزارش ها را انتخاب کرده سپس فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایید. در انتها یک کد رهگیری به شما نمایش داده می شود. در روز های آتی میتوانید با استفاده از این کد رهگیری و از طریق همین سامانه نتیجه بررسی موضوع طرح شده خود را پیگیری نمایید.