پرش به مطالب اصلی

عنوان خدمات بررسی و پاسخگویی به شکایات مردمی
آدرس وبگاه http://cppo.ir
نام دستگاه اجرایی سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان
نام دستگاه مادر وزارت صنعت،معدن و تجارت
نوع خدمت خدمت به شهروندان (G2C)
مخاطبین کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی مصرف کننده کالاها و خدمات
مدارک لازم فاکتور خرید یا قرارداد- کپی کارت شناسایی صاحب فاکتور یا وکالتنامه وکیل ذیربط- تکمیل فرم شکواییه- مشخصات دقیق مشتکی عنه و شرح شکایت
قوانین و مقررات بالادستی قانون نظام صنفی، قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، قانون تعزیرات حکومتی و ابلاغیه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های مرتبط
هزینه خدمت رایگان
شماره حساب (های) بانکی
پرداخت بصورت الکترونیک
مرحله ارائه خدمت الکترونیکی غیرالکترونیکی (سایر: در صورت تمایل شاکی شکایت حضوری دریافت می گردد)

بررسی شکایات مردمی به صورت حضوری و الکترونیکی

1- دریافت شکایات مردمی به صورت حضوری و دریافت کلیه شکایات سیستمی ثبت شده در دبیرخانه سازمان اعم از فکس شده توسط اشخاص حقیقی و یا حقوقی مانند شکایات ارسالی از تعزیرات حکومتی وفق ماده 18 آیین نامه سازمان تعزیرات- سازمان حمایت مصرف کنندگان- دفتر ارزیابی عملکرد وزارتخانه- سامانه سامد- شهرستانهای تابعه و غیر تابعه استانی
2- تشکیل ستادخبری و تکمیل پرونده در مراحل رسیدگی به پرونده
3- استعلام نظریه کارشناسی از مراجع تخصصی
4- ارجاع پرونده در صورت تخلف جهت صدور رای مقتضی به تعزیرات حکومتی و در صورت عدم احراز تخلف بایگانی می گردد.